Fest - Snabba Cash - Paranormal Activity

2010-01-24 16:45:29 / 1 kommentarer ..



I fredags var det fest hos bång.-D Var mycket trevligt och allting^^ Är inte ofta festerna brukar vara lyckade faktiskt. Bilderna kommer i ett eget inlägg;)

Igår var vi på bio^^ Såg Snabba Cash - trodde faktiskt att den skulle vara bättre än den var. Den hade väldigt mycket handling och p.g.a att det var så mycket handling blev filmen lite för mycket - lite för körig helt enkelt.
Men den var bra ändå^^ Jag diggade storyn så jag skall verkligen ge boken en chans då jag anser att filmen inte var bra då storyn var för mycket. Och storyn tas ju ut mycket mer i böckerna;) Därför tror jag mer på boken.

Sen igår kväll såg vi även Paranormal Activity - den var bättre än jag trodde, men jag tycker fortfarande inte om att de använder sig av "Blaire witch Projekt" vinkeln - jag hatar den! Men filmen var ganska så bra faktiskt - blev dock lite väl överdrivet vissa scener mot slutet. Men helt klart sevärd:-D

 

Snabba Cash: 4/5

 

 

Betyg: 3/5


Kommentarer
Dessan xD

Paranormal activity e fan hemsk :O

2010-01-27 19:24:11
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!