Fy farao!

2010-01-27 19:16:22 / 0 kommentarer ..


Usch vilket hemskt väder! Blåsigt och jävligt. Snöstorm.... Ingen promenad idag. Gillar inte snöblask i ansiktet....

Såg på Sherlock Holmes igår... Rätt så bra. Dock inge klassiska Holmes repliker eller nått, rätt tråkigt tycker jag. Var ganska många scener där med som det var tänkt att man skulle skratta åt. Jag skrattade inte. Sen om det berodde på att jag var sjuk eller att det inte var särskilt roligt... det vet jag inte.

Idag kollade vi på Up in the air - rätt seg i början men betydligt mycket bättre efter ett tag;) Mycket sevärd^^

Idag har vi bara tagit det lugnt - städat och tvättat lite granna^^ Sånt som behövs göras rätt ofta^^
Sitter och lyssnar på Snabba Cash nu igen;)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!