Högtiderna!

2010-01-03 21:56:29 / 0 kommentarer ..


Nu har alla högtider hunnit gå... Mattias födelsedag... Julhelgen... Pappas födelsedag... Nyår... Min födelsedag^.^
Orkar inte gå igenom allihopa helt och hållet men kan försöka dra dem kortfattat >.<
Julafton tillbringades hemma hos mina föräldrar med våran släkt: Mycket trevligt... ungefär som alla andra jular xD
Juldagen tillbringades med Mattias familj: Lika trevligt som alla andra släktmiddagar^^ gick även med på att spela sällskapsspel trots att jag hatar det >.< Men det är ju bara jul en gång om året:-P
Annandan, hemma hos Mattias mormor^^ Mycket trevligt där med:-P
Nyår tillbringades i gullänget med en massa vänner (kanske lägger ut lite bilder om ett tag >.<) Otroligt trevligt! Blev dock lite för mycket vin av det goda för mig;)
Och så min födelsedag... Den var också bra^^ Förutom att jag var som väldigt bakis xD. Men det löste jag bra:-P Försökte att inte gnälla så mycket;) Fick de två sista böckerna i Millenium-serien:-D Pengar, presentkort, parfym, hörlurar till datorn (rosa:-D) Kommer två av Magnus skivor på posten:-D Fick typ praktiskt taget allt jag bad om så det var najsigt.-D
Förutom det så har det ju blivit ett nytt år. Tänkte göra precis som alla andra och sammanfatta mitt 2009 lite grann (hända dock inte så mycket xD)
2009

* Inget jobb första halvåret!
* Skaffade Madicken¨
* Ville dog:-S
* Kollade på Magnus:-D
* Jobbade hela sommaren:-D
* Köpte ny telefon och en bärbar dator:-D
* Skaffade internet i Husum
* Bestämde mig för att börja blogga:D:D:D:D
* Tragiska bilolyckor:-S :-( <3
* Sjöng solo på ett bröllop
* Tog bort Mössen
* Träffade alla gamla klasskamrater i Ånge hos Nettan:-D
* Var orolig för morfar halva året
* Tog bacon sprutan och levde igenom 2009:-P

Det var typ allt;) >.< Som jag sa... inte så farligt mycket. Sen kollade igenom hela min blogg och upptäckte att jag har nog druckit för hela Afrika detta år xD haha >.< Nej nu skall det dras ner på det med... Nån måtta får det vara!

Är ute i butsjöböle nu för sista gången innan det bär av det Umeå igen dit vi drar på torsdag^.^



Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!