Husum

2010-01-29 01:48:31 / 0 kommentarer ..


Nu är jag hemma i Husum hos familjen^^
Har hållit på och städat nu lite på kvällskvisten:-P antar att det egentligen borde vara sängdags nu - annars kommer väl snart grannarna och knackar på och frågar vad det är för en idiot som dammsugar klockan ett på natten >.<.
Men granen hade ju barrat så förbaskat - ja ni hörde rätt:-D Granen var inte utkastad ännu men nu är den det^^
Glömde tyvärr min lilla adapter som kan läsa minneskortet på telefon i Umeå... Så ni får bilderna på söndag istället^^
Imorgon skall jag städa lite mer och försöka få ner lite bilder från mina väggar då det är bestämt att renoveringen kör igång alldeles strax^^
Nej piss och gå och lägg er allihopa^^
Slänger nog ihop nå inlägg imorgon med;)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!