Jag har varit duktig!:-D

2010-01-25 22:46:04 / 0 kommentarer ..


Fick ett sms av Sara (körledaren i Ålidhemskyrkan) imorse. Där hon berättade att jag hade fikat imorgon på kören xD Happ... Vad fan skulle jag göra då då? Har ju inte direkt mycket pengar och komma med en kakburk kändes väldigt lodis...
Jag bestämde mig för att baka någonting. Något enkelt helst.... men vad:-O?
Efter en stunds funderan kom jag och tänka på de där Mariekexkakorna som Erika gjorde när jag var liten. Mamma och Pappa hade tappat receptet - så det blev till att höfta och gissa >.<'
Just nu är de i frysen - skall vänta en stund och se om det blev bra^^
Jag är ensam ikväll - Mattias drog med Bång och hans kompis på E-puben (där jag inte kommer in för att det är en studentpub) känner inte heller för att gå ut ikväll xD blir så mycket annars. Och dyrt:-S.

Sitter och lyssnar på Snabba Cash:-D Mycket bra än så länge;) Blir nog bättre när man kommit in i själva berättelsen (som jag inte har gjort ännu^^)


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!