Jag vill också ha fett mycket pengar....

2010-01-04 19:50:10 / 1 kommentarer ..


Fan vad jag blir avis på varenda persons blogg jag går in på... Alla reser utomlands nu för tiden....
Varför kan inte jag få ha svinrika föräldrar eller ett asbra betalt jobb. Jag vill också fara utomlands:-S
Jaja... Nån gång i framtiden skall jag väl också få fara utomlands precis som alla andra. Men först skall jag flytta! Det ligger som prioritering nummer ett just nu men det verkar ju lösa sig på den fronten^^ Bara man hittar en lägenhet så;).
Har ätit på tok för mycket tårta och kaffe idag >.< Får ta tillfället i akt och tjocka upp mig nu tills på torsdag - då är det slut med allt sånt. Då skall julmaten bort xD.
Peace and Love!

Kommentarer
Lovisa

Du är inte ensam med att tro att du inte åker utomlands. Själv har jag aldrig satt min fot utanför Sverige (att vara i Finland för 15 år sedan tycker jag inte räknas). Mina föräldrar har råd att åka utomland, men mamma är för feg och pappa är för snål och nöjd efter alla affärsresor. Så jag kommer inte åka utomlands förrän min bröllopsresa - vilket kommer att ta otroligt många år framöver :P

2010-01-04 21:50:25
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!