Nyheter!

2010-01-15 16:11:07 / 0 kommentarer ..


Är det någon som har sett Lammet som det skrivs om i dagens Aftonblad:-S Herrgud! Jag förstår att invånarna är rädda för den och vill döda den. Hade jag bott i ett sådant land hade jag nog också velat det. Men jag hoppas att alla forskare tar tillfället i akt och verkligen undersöker det där lammet:-D Kan ju bli något stort de hittar :-P
-------------------------------
Sen läget efter jordskalvet i Haiti är ju bara tragiskt. Två dygn har gått. Mellan 50-100.000 människor är redan döda. Många kämpar för sina liv och sitter fastklämda mellan bråten. Men vart är hjälpen? På väg säger allihopa. Detta är ju samma slags skandal som hände vid Tsunamin. Hjälpen kom ju aldrig... Skall bli kul att se när de har tänkt att skicka hjälpen. I Haiti finns det inga sjukhus eller någonting. Folket där behöver våran hjälp nu!
-------------------------------
Och sen har vi den här skandalen på Facebook. Många av grupperna som finns där har blivit hackade och namnen har bytts ut. Står en händelse i aftonbladet om en kvinna som blivit anklagat för sexuellt ofredande på sin dotter genom en sån grupp... Jag själv var med om det igår. Dock inte lika allvarligt. Helt plötsligt stod det att jag var med i en grupp som hette "vi som gillar att ha sex med våra föräldrar" gick ur gruppen på en gång och förstod att det var detta alla hade snackat om. Passa på att titta igenom era grupper och gå ur dem genast om någonting inte stämmer.
---------------------------------
För övrigt ikväll så är det fest. Skall bli kul tror jag. Så länge det inte händer något drastiskt nere i övik... Har fortfarande inte hört någonting så jag hoppas att de hör av sig snart till mig...

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!