Nyheter!

2010-01-06 17:49:01 / 0 kommentarer ..


Vinterns kyligaste temperatur kom inatt... Hemavans flygplats inatt - 38.8 grader:-S
Huvvaligen säger jag bara, jag vill att värmen skall komma tillbaka. Jag hatar verkligen kyla:-S
- 20 här i Husum med...

Och dagens nyhet från min sida då då;). Jag brukar ibland se ett program på Discovery som heter Whale Wars. Det handlar om några miljöaktivister som verkligen kämpar med sitt liv för att Japanerna inte skall jaga valarna och påstå att det är för forskning. Vissa kallar dem galna då de blir hotade till livet och allting. Jag vet inte riktigt vad jag skall kalla dem... Modiga tror jag.
Men i dagens tidning stod det att Japanerna rammat deras splitternya super teknologiska båt för 9.5 miljoner, Tack och lov så räddades alla sex på båten utan några som helst skador, men båten sjönk.
Ibland går de lite för långt tycker jag.

Läste även en gammal artikel om en kille i 20 års åldern som skulle hälsa på en kompis i November, sent på kvällen. På natten hade han fortfarande inte dykt upp men mamman väntade till morgonen efter. Dår ingde polisen på dörren och berättade att hennes son var kraftig nerkyld och döende. Han hade hittats 100 meter ifrån huset:-S Hade han bara lagt sig ner där eller? Ingen vet vad som har hänt och polisen verkar inte riktigt bry sig att kolla upp någonting då även hans mobil och mp3 saknades på platsen...
Helt sjukt:-S



För övrigt idag så har jag gjort absolut ingenting - suttit vid datorn och käkat klubbor:-D
Även hunnit med att testa den nya locktången på mammas hår >.< Men hon har ju så tunt hår så det såg mest bara konstigt ut xD Gjorde mitt bästa dock xD

Skall snart äta - och även packa lite grann innan kvällen har jag tänkt - bär ju av till älskade Umeå igen imorgon:-D Härligt värre säger jag bara! Det skall bli skönt!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!