Promenad

2010-01-25 22:49:21 / 0 kommentarer ..


Var på promenad med Ynk, precis som det var tänkt^.^
Gick sedan på affären och sitter nu här själv och myser;)
Skall nog ta mig lite te tror jag^^
Japanesee Lime:D Mumma! Den borde ni testa^^


Såg The Crow igår^^ Visade sig att jag hade sett den tidigare men inte kommit ihåg den;) Jag gillar den^^ Och ännu mer om man går in på wikipedia och läser om den tragiska olycka som hände Brandon Lee under inspelningen. Helt sjukt att folk inte håller koll på vad som händer på såna där ställen.

Nä.... Te var det;)


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!