Tatuering?

2010-01-20 15:18:59 / 4 kommentarer ..


Jag sitter i värsta sitsen nu:-S. Fått veta att de tatuerar gratis i övik nu på fredag. Säkert många som ska dit och det är inte säkert att man får nån tid.... Men jag tänker hela tiden: Tänk om!!!
Jag skulle vilja fara. Men jag vill inte bara fara på måfå och göra något som jag kanske ångrar sedan. Är det någon där ute som har tips på vad jag skulle kunna tatuera för något? Det skall vara nått litet med inte allt för mycket detaljer. Funderar över nånting att ha kanske vid vristen eller nått. Typ fotleden eller något... Tips?


Kommentarer
Sofia Svens

Tycker inte att du ska tatuera dig om du inte vet vad du vill ha. Det är permanent på din kropp resten av livet. Att det är gratis är ingen anledning till att hitta på något. Välja något som betyder något för dig och betala 1000kr ist.

2010-01-20 15:26:14
Lovisa

Sedan så vet jag att några i min klass ska tatuera sig, så om de vet om det så det kommer säkert vara PROPPAT med folk där:S

2010-01-20 16:50:26
MMK

Fråga inte andra efter tips på Tatuering! FAILS! De ska man komma på själv!

2010-01-20 17:27:15

Hm, en tatutering, enligt mig, skall vara ett minnesvärt minne för resten av livet. Som den jag skall göra någon gång kommer vara en kampfisk som, enligt mig, står för mod, styrka och självförtroende. Så om du inte är helt säker så skall du inte göra den :)

2010-01-20 23:52:04
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!