Umeå!

2010-01-08 15:44:08 / 0 kommentarer ..


mattias tvättade pengar^^
stereon sönder frusen
korridorsdörren sönder slagen
mycket packning
städa sortera
Ja... så var vi uppe i Umeå igen nu då;) Trodde aldrig att packningen skulle ta slut. Vi hade mycket grejer med oss ner men inte trodde jag att vi skulle ha ännu mer med oss upp igen >.<
Just nu ser lägenheten ut som ett bombnedslag xD skall bara uppdatera er lite grann och sedan ge mig på röran - då vi skall ha tacoskväll här med några vänner imorgon;) Kan ju vara trevligt om det är fint här då^^
I förrgår tvättade jag en sista gång innan vi skulle åka upp (kändes drygt att släpa upp en massa smuts tvätt och tvätta det första jag gjorde så jag gjorde bort det hemma istället) Fick då en rejäl chock xD Jag har aldrig behövt kolla Mattias byxfickor då han själv är väldigt noga med att tömma dem. Till min förvåning när maskinen var redo att tömmas hittade jag 340 spänn i tvättade pengar >.< Skall till banken på måndag och byta ut dem då vattenstämpeln troligast är borta och då inte räknas som riktig längre >.<
När vi skulle till att fara fick vi en annan chock - stereon i bilen hade frusit sönder xD haha inte riktigt vår tur vecka så att säga xD När vi kommit fram och skulle börja bära in alla grejer upptäckte vi att korridorsdörren var sönderslagen >.< Haha livet under lovet tydligen xD
Ikväll skall vi på Bio och se Avatar^^ Fick ju Biokort av Mattias föräldrar så det skall bli roligt^^ skön avkoppling när Mattias har pluggat hela dagen och jag har städat klart xD
Nej på tal om det - har ju som lite att göra;)
Bye bye!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!