Uniaden

2010-01-26 16:04:35 / 0 kommentarer ..


Imorse vaknade jag av att Mattias väckte mig. Jag visste att han inte hade någon skola idag då det är Uniaden (som alla snackar om)
Han föreslog att jag skulle hänga på istället för att sitta här och dega som vanligt. Vilket var en bra idé tyckte jag;) Uniaden var dock av en liten besvikelse xD
Det hände ingenting - mer än att det bjöds på varm saft och pepparkakor >.<
Vi hade ganska kul ändå iallafall^^

Vi hittade även en jätterolig bild på en person som jag garvade åt första gången jag såg hans namn i Ålidhemskyroblad

   --------------------------------------> Jag antar att ni förstår varför;)



Sedan när vi kom hem igen hittade jag en liten rolig grej som jag inte sett tidigare (fast att jag har varit här uppe i ett och ett halvt år >.< )



Jag tror att Umeåborna är lite sena med att upptäcka att det finns något som kallas Brandbilar och ambulanser nu förtiden;)



 

 

Ja annars är det kören ikväll... Fryser som ett as - får se om det går över annars drar jag ingenstans ikväll:-S


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!