Dagens att gjort!

2010-06-04 02:17:24 / 0 kommentarer ..


Gud vilket skumt väder det har varit här i Ångermanland, örnsköldsvik idag:-O
Strålande solsken - varannan kvart fem minuters regn - stora svarta åskmoln och storm.
Oftast på en och samma gång:-O
Hur konstigt som helst. Tycker inte alls att det borde vara så^^

Nu är klcokan mycket igen xD Och jag sitter fortfarande uppe. Suck.
Måste lära mig att lägga mig tidigt. Nåja imorgon kan jag inte sova nå länge iallafall, och det är bra!

Ikväll har vi ätit gammeldags vaniljglass med färska blåbär och körsbär:D
Hur gått som helst! Mumma mumma;)

Pluggat en del har jag gjort med^^





Ett bildbevis på det extremt konstiga vädret!





Sånt här håller Sandra på med om dagarna;)


Igår hjälpte jag mamma att fixa till egen gjorde stående blomlådor som hon skall ha på gården. Självklart fick Sandra såga då mamma har problem med armen
Detta blev resultatet:






Och blomlådorna blev så här fina:D



Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!