Gårdagens bravader!

2010-06-24 12:51:34 / 1 kommentarer ..



Mormor och Morfar dök upp i mitten av dagen ungefär men en present till sjuklingen^^
Hon behövde ju en sele som jag berättat om som vi letade efter hur länge som helst men inte fann.
Så de kom med en nyinköpt och hon blev såååå tjusig!








Sen passade jag ju såklart även på att ta kort på Madicken ^^







På kvällen var jag ut på en promenad med Belinda och Sanna
Samt hunden Amanda^^






























Vi tog Tubenrundan och lät flickorna springa lösa och busa lite. Det tråkiga var att det slutade i en skada hos Amanda. Hon lyckades på något konstigt vis slita upp hela trampdynan(den stora på ett av bakbenen) så det hela var ett enda stort köttsår :-( Stackars liten. Och hon sade inte att hon hade ont heller.
Sanna fick ringa veterinären och åka in på en gång. Lillan fick sy tio stygn... Hoppas att hon blir bra snart <3.


Kommentarer

Jag älskar bilderna på naturen. Och givetvis vart Tjorven super snygg i selen ;)

2010-06-24 14:32:52
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!