Gårdagens Tur!

2010-06-08 22:38:37 / 0 kommentarer ..


Gårdagen tillbringades på ett mycket speciellt sätt(negativt syfte)
Pappa väckte mig strax före tio och bad mig följa ner honom på vårdcentralen då mamma skulle till Umeå.
Jag följde självklart med. Pappa har haft problem med sin vänstra tumme som nu hade blivit mycket värre och han ville kolla upp den.
De på vårdcentralen tryckte klämmde och kände men ville ingenting göra då de inte vågade använda sig av ett kirurgiskt ingrepp då de inte visste vart de skulle skära. (pappas tumme var full med var och han hade stora lila blåsor som indikerade på det)

Det hela började som en oskyldig sticka i fingret. Resan slutade med fyra timmars väntade på en tid hos en kirurg på akuten. Inte så roligt men han behövde det. Till skillnad från många andra människor älskar jag kirrgiska ingrepp - helst att titta på;)
Låter lite creepy jag vet men så är det;) Så jag kollade på^^ Tänker inte gå in på några detaljer så jag sparar er för det^^

När jag kom hem pluggade jag inför Matteprovet mitt som väntade mig idag.

På kvällen när jag var ut med hunden hittade jag denna lilla stackare som låg och ropade på mamma




Tråkigt nog tror jag inte att den överlevde då det är väldigt mycket katter på området.

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!