Helgen som varit!

2010-06-02 01:40:12 / 2 kommentarer ..


I Fredags var storasyster Verånica upp till mig och Mattias i Umeå;)
Hon kom visserligen mest för att träffa mig men ändå;)
Vi for och kollade på Björn Rosenström på Corona:D
Ni får bilderna imorgon när jag har fått dem;)

Hade en jättetrevlig kväll! Behövde verkligen en kväll med min gammtant ;)
Var så länge sedan! Hade mycket att prata om kan jag säga^^
Men allting är hemligt;) Bara oss tanter emellan :-P

Börjar bli ganska trött efter allt pluggande ikväll^^
Men jag kan inte rå för det:-P
Kapitel fyra är såååå jäkla roligt^^ Kommer snart att vara klar med det så det känns skönt^^
Bara att plugga hårt inför provet så att jag får bra resultat på den ;)

Flytten börjar närma sig snart också! Ska redan i helgen börja packa ner allt här hemma för att förbereda
och underlätta när allting skall upp till Umeå - är ju en del som ska dit kan jag lova :-S Herregud xD
Men skönt skall det bli!
Längtar som en tok!!!!!! :D


Kommentarer
Anonym

gammtant? haha tala för dej själv du:) jätte kul var det att träffa dej darling<3

2010-06-02 15:34:36

Det var såhär: Jag var hem två gånger varje dag och tog hand om hundarna, katterna och kaninen för mamma, pappa och Frida var i Funäsdalen. Jag var där och kollade att de hade mat, vatten och att de fick springa av sig lite, var där på ena kvällen vid halv åtta. Dagen där på kommer jag dit vid tio- elva tiden och Navajo hoppar inte på dörren, vilket han vanligtvis alltid göra. Jag hade ju stängt igen grinden mellan hallen och köket så han inte skulle komma till dörren, men han var ju duktig på att hoppa, så han kunde ju hoppa över grinden hur lätt som helst. Jag ser inte ens att navajo kommer när jag har låst upp och släppt ut jack, jag ropar och ropar och börjar fundera om han har rymt genom altan, att jag kanske hade glömt att stänga där. ser något vitt som ser ut som ett gosedjur vid kattställningen och går fram och konstaterar att det är Navajo, jag faller ner på knä och tar om hans huvud och i samma sekund blir jag alldeles kall i hela kroppen och helt konstig, kutar ut lika fort som jag kom in och ringer mamma direkt och säger att Navajo är död.. Jag mådde jättedåligt och har gett mig själv skulden för det en lång tid, och tänker än idag att det är mitt fel. Det vi har kommit fram till är att han fick någon prop eller något eftersom han var så närvig. När vi var hemma skulle han vara med HELA tiden. han gick bak i hälarna hela tiden. vi fick inte försvinna bakom husknuten så skällde han och ville komma till oss, du mins ju hur han var på skolan, hoppade, hoppade hela tiden, tills jag kom, och skällde. Han kunde inte vara ensam för då blev han nervös och rädd. Saknar honom!

2010-06-03 07:55:46
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!