I Haz A Nikon And A Canon :D!

2010-06-10 22:24:20 / 1 kommentarer ..


Imorse drog vi in till stan rätt tidigt och var och kollade på Marcus utställning på museumet :D
Hur fint som helst;)
Nog för att jag visste att han redan var otroigt begåvad:-P Det är därför jag har utsett honom till min personliga photoshop lärare till hösten;)

Sen gick vi på stan medan vi väntade på att bror skulle sluta (eftersom vi skulle ta med oss honom hem)
Mattias köpte lite nya kläder eftersom han behövde det. Och jag hittade en klänning :D :D
Bild på den kommer någon annan dag;)

Räknat klart det sista på matten;) Imorgon tar kusin studenten men innan dess bär det av till Komvux för inlämning av de sista uppgifterna ;)









I haz a Nikon and a Canon :D !!!!!!!!!! ;)

Kommentarer

Har du två kameror nu? :o

Vad för canon är det? Simone undrar x)

2010-06-11 00:04:56
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!