Is eller inte is? Det är frågan?

2010-06-22 18:37:28 / 0 kommentarer ..


Idag har jag packat lite granna mera;) Killarna har varit och hämtat våran bokhylla:D
Sen var ju upp till grannen och kollade på två av hennes katter samt hennes kanin som inte såg de vidare pigg ut och gav henne ltie bedömningar om vad jag tyckte;)

Madicken är verkligen min och pappas lilla flicka. För er som känner mig så är jag väldigt förtjust i is(att tugga och äta) liksom min far. Och nu är hunden likadan^^ Jag har bild bevis;)







Inte världens bästa kvalité direkt men;) Hon älskar is iallafall^^

När jag var på väg hem från Ullis (grannen) blev jag ofrivilligt barnvakt:-P
Magdalena såg mig när hon var ute och lekte och började såklart följa efter mig. Mormor tog fast henne men hon stretade emot och grät.
Det slutade med att Magdalena fick följa emd mig hem en stund och sedan följde jag med henne tillbaka dit upp;)
Vad har jag gjort den jäntan egentligen ?
Men söt är hon så jag klagar inte;)
Hon fick följa emd oss på affären och sedan satt vi och ritade med blyertspennor i mammas gamla dagbok :-D
Det gillade hon ;)


Ikväll skall jag ut och träffa Sanna och Amanda:D
inge vovvebus ikväll skulle jag dock tro - bara en prommis^^
Ska däremot kolla med henne om vi kanske kan ses imorgon och ta en bustur med hundarna
Kan bli skönt för tjorven att få vara ifred en stund^^

Hungrig är jag också! Väntar på maten just nu^^

Kyss! 

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!