Kompisträff!

2010-06-20 01:49:11 / 0 kommentarer ..


Utöver det kungliga bröllopet nu då;)
Som jag skrev i ett tidigare inlägg så skulle jag träffa lite vänner;)
En blev inte av - fick inte tag i henne.
Men dena ena blev av:D
Träffade Oceane - som jag för delen inte har träffat sedan vi gick ut nian ungefär.
Hon var precis lika glad som innan och allting. Vi fikade på UH och hade allmänt trevligt.
Tog en bild på henne med som ni får senare i veckan eftersom jag inte har minneskostsläsaren med mig;)

Imorgon åker vi tillbaka till Husum för att fixa lite grejer samt tillbringa midsommar här;)
Efetr det är det full fart med flytten!
Fick tag i en bokhylla idag :D Hur bra som helst. Lägenheten börjar bli komplett så att säga;)

Utöver det har det inte hänt så mycket - vi har varit hos Mattias föräldrar och bara umgåtts och ätit gott (precis som vanligt) :-P

Ciao!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!