Matlagning

2010-06-07 02:44:52 / 2 kommentarer ..


Jag och bror lagade maten idag så att pappa och mamma sklulle slippa;)
Visst är vi söta;)?
Maten blev gudomligt god för er som inte vet hur det smakade^^
Gjorde kycklingknyten.
Stektkycklingbitar i smaksatt Creme Fraiche som man rullar in i mördeg och stoppar in i ugnen^^
Samt en matig sallad på det;) Mums;)
Pappa ville även ha lite ris till så då fick han det;)

Lite bilder^^
















Passade på att ta en bild på mammas orkidé med;)





Nej nu skall jag lägga mig;) Mattias kommer tidigt imorgon ^^

Godnatt allihopa;)


Kommentarer

Maten ser god ut och blomman är vacker. Ha en trevlig dag

2010-06-07 08:46:22

Haha och du som säger att du inte kan göra mat xD

jag tror du får säga om det där med att du nu kan laga mat eller vadå? ;)



Men jo det såg super gott ut :P

2010-06-07 13:48:49
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!