Midsommar!

2010-06-26 18:19:35 / 1 kommentarer ..


Midsommar har nu kommit och gått i en hög hatighet med mycket strul ^^
Orkar int edra den hela långa historien dock xD

Får väl förklara i lite korta drag då.

Midommar tillbringades ute på en Ö i Idbyn som heter Sälskäret. Lugnt och fint ställe.
Vi var på Idbyns badplats halv ett. Henke kom med båten (som var mindre än vi trodde) så han skulle ta packningen först. Efter ett tag kom han inte tillbaka - vi ringde honom och han fick fixa så att hans brorsa kom och skjutsade oss och resten av packningen till ön eftersom hans båt hade slut på batteri.

Kom fram till ön först vid fem. det var bara köpt två säckar grilkol - fick mat sent. Inte förrän vid halv 8.
Fick huvudvärk p.g.a att jag ej ätit och tog det lugnt med spriten p.g.a det.

Trevlig kväll med fortsatt bra väder - slutade i en ösregn (5 mm på en kvart) - som även det slutrade i att två av fyra tält var obeboerliga. Vi klämde ihop oss - trångt vart det. 4 pers i ett 2 manna tält. xD Men det fick bara lov att gå.
Mycket lite sömn inatt - drygt två timmar bara. är sjukt trött. skall lägga mig en stund efter jag skrivit detta.

Blev väckt 7 av att Henke ville dra från ön, vi packade och fixade. Henke skjutsade oss människor först för att ta packningen sedan. Båtproblem som slutade i att vi fick vänta på all packning i tre timmar :-P
Bara en helg med strul xD men det har varit roligt ändå^^



















Dessa bilder togs på stranden medan vi väntade på skjutsen som skulle ta oss ut till ön xD















Detta var bilder från Båtresan ^^







Jag behöver hjälp med denna fågel!
Ni ser ju hur vingarna ser ut. Randiga liksom. svart och vit. Röd näbb.










































Hittade denna lilla söting på ön också. Dock tyvärr väldigt svag när vi fann den. Samt att en i våran grupp råkade ta upp den för att kolla på den utan att tänka sig för - vilket är lätt hänt. Så jag gjorde den stackarn en tjänst så han skulle slippa plågas.














Detta var alla bilder ifrån gårdagen samt tidiga morgonen här imorse ;)
Nu skall jag lägga mig och vila innan det blir dags för lite film sedan har jag tänkt^^

Kommentera gärna vad ni tyckte om naturbilderna ;)

Ciao!



Kommentarer

Fan så härliga bilder :D

Även fast det var en bild på regnet så kändes det ju som att regnet var en del av midsommaren :D

2010-06-26 19:12:19
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!