Prov:-S

2010-06-08 22:47:06 / 1 kommentarer ..


Så till dagens projekt... Matteprov!!!!

Som gick hur awesome som helst:D
Klarade det^^ så om jag har tur behöver jag inte göra omprov i kapitel 3. Har mejlat läraren och frågat så vi får se vad han skriver och säger imorgon.
Dock ett kapitel kvar med en redovisnings inlämning - läraren sa att jag skulle hinna med det. Jag trodde han inte. och nu ikväll har jag gjort halva kapitelet xD Så jag är rätt säker på att jag hinner ja;)

Idag hade jag chansen att gå på mitt livs första rättegång. Men det får bli en annan dag. Hade inte tid idag då ajg var så osäker på matten - men man kan alltid hoppas att det kommer fler chanser.
För er som inte vet det så hade jag tänkt att utbilda mig till advokat där ett tag;) Men så blev inte fallet. Tror inte att jag har tillräckligt med bra betyg för det heller. Men allt bra sugen är jag fortfarande;)

Annars idag har det inte hänt så mycket. Har bara tagit det lugnt och pluggat^^
Mer plugg imorgon off course! Ju fortare jag får bort det desto fortare kan jag ta det lugnt;)


Ciao!

Kommentarer

Du är så duktig gumman som kämpar med pluggandet.

Du kommer verkligen att klara det.. bara köra på snuttan. Jag hoppas verkligen att du slipper göra omprov i kapitel 3.



Mää Jag har oxå lust och gå på en rättegång.. Kanske vi ska följa åts nån dag..



Snäll du var som följde med din pappa oxå, du är bara bäst.. Han ska vara glad att han ha en underbar dotter.



Love you.. Pussen

2010-06-09 00:12:36
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!