Puss:-O

2010-06-06 01:40:33 / 2 kommentarer ..


Idag har det inte hänt så mycket i Husum, dåligt väder idag igen så det blev ingen promenad här inte xD
Började städa och packa kläder i säckar inför flytten idag - och har räknat matte såklart^^

Mattias kom hit en snabbis idag och hämtade lite matlådor:D
Sandra blev glad då. För då fick hon en puss :-$
Men sen var han tvungen att fara igen. Träffar han på måndag igen men det behöver ingen veta om ;)

Annars har dagen bara flytit på som vanligt här ungefär^^

Lite bilder från idag:D






Madicken <3








Mitt rum >.<







Aragorn fick nystädat och maskrosblad:D







Legolas satt i ett hörn xD


 



Jag, bror och Linnea för typ tre år sedan
på Liseberg xD






Och slutligen Mammas blommor <3






Kommentarer

Vad härligt att Mattias fick lite matlådor. Skönt att du får träffa han igen på måndag.Gumman är alltid värd en puss.



Du ha verkligen varit duktig som har packat ner alla saker som du har hemma. Jag och Pojen hjälper dig gärna och packa upp i lägenheten om du vill.



Love You <3

2010-06-06 02:30:30

Haha jag diggade ditt rum x)

2010-06-06 11:05:13
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!