Sommar eller ej?

2010-06-07 01:32:42 / 0 kommentarer ..


En ny dag idag:D
Har fortfarande inte hänt så mycket här.
Vädret fortsätter att trycka ner min positiva anda.
Det ska ju faktiskt fortfarande föreställa sommar?
Kallar ni detta sommar? Inte jag iallafall.

Idag har jag mest pluggat^^
Är klar med kapitel fyra nu;) Bara repetion som gäller nu då;)
Har ju bara morgondagen på mig då jag tänkt göra provet på tisdag;) Men det skall nog gå vägen!

Fågeln har fått sitt officiella namn idag xD Tintin Joel Efraim ;) haha >.< Lite ovanligt men bra ^^


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!