Storm-oväder!

2010-06-04 18:14:01 / 1 kommentarer ..


Gud avd less jag är på detta väder!
Går inte att ha fönster eller något öppet eftersom det blåser så mycket. Blir ju svinkallt inne.

Var ute med Limpan Tjorven innan på rastning.
Hon höll ju på att blåsa iväg:-O
Stackars liten vovve :-P

Ja Erika och Jonny är här och hälsar på^^
Vi ska grilla (dock står grillen på balkongen p.g.a vädret)
Sen skall vi bara ta några glas och mysa.
skulle ha städat åt djuren men kan inte göra det nu då Erika är så allergisk.
Får bli imorgon istället antar jag.

Bror är i stan och spelar med bandet. Får plugga senare ikväll hann inte med det innan han drog iväg.

Tro om jag skall ta och packa ner lite på rummet?
Blir nog lite av den varan nu tror jag ^^

CIAO!

Kommentarer
Lovisa

visst är cdet hemsk med detta väder??! och det är mitt fel, jag är ledig - det är därför ;) men när har du sista provet då du får lägga all matte åt sidan?

2010-06-04 20:29:32
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!