Studenten!

2010-06-11 18:12:05 / 0 kommentarer ..



Idag är det två år och typ en månad sedan jag tog studenten ;)
Och idag tog min lillkusin studenten:D
Självklart var vi där och firade honom^^
och Canon kameran på bilden i ett tidigare inlägg var hans :-P
Jag glömde min Nikon laddare i Umeå och hade slut på batteri på kameran. Så jag fick ta hans istället^^
Här kommer lite bilder;)
Ni får ursäkta kvalitén. Jag har fortfarande inte lärt mig helt om slutartid och bländare:-P





























Och det får vara den sista bilden från denna dag;)
Var sedan hem med familjen och släkten och fikade och hade det trevligt^^
Studentfirandet förtsätter såklart för alla andra :-P

Ciao!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!