Talang 2010!!!!!

2010-06-05 02:10:01 / 2 kommentarer ..


Jag har inte följt talang någonting i år. Men jag läste i tidningen idag vilka som gått till final och youtubade upp dem;)
Många operasångare i år:-O Men helt klart rätt Vinnare! Tänker inte avslöja det kanske för er som inte har sett det om det är så att ni skall se det i morgon eller nått:-P

För er som vill veta - kolla aftonbladet och youtuba sedan upp dennes namn - watch n learn ;)
Hur underbart som helst!!!! <3

Nu börjar kvällen närma sig sitt slut.
Erika och Jonny har nyss åkt hem. Haft det megatrevligt.
Tog lite dispans från matten idag - blir mycket av den varan imorgon istället:D

Annars har jag inte så mycket att förtälja för till fället;)

Tchüss!

Kommentarer

Hörde om den inne på s.s du vet så jag vet vilken som vart vinnaren.

Tycker också hon var värd att vinna finalen :P

2010-06-05 14:10:12
Andreas Lindberg

Jag har också varit dålig på att följa talang, har väll sett något enstaka avsnitt när man har haft tid.

2010-06-05 23:15:04
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!