Baka!:-D

2010-03-16 01:03:39 / 0 kommentarer ..


Idag har jag städat och donat hela dagen^^ Med undantag för de få timmarna jag var i stan för att gå på arbetsförmedlingen:-P. Följde även då med pappa till bussen - nu blir han borta i hela två veckor:-S
Berättade ju för er att han fick låna med sig min dator för att han inte skulle bli uttråkad. Han har en egen liten lägenhet med både teve och internet den fulingen >.< Haha men det visste han ju inte förrän han kom dit^^
Jag och bror har bakat bullar idag;) Det var avkopplande och mycket roligt till skillnad från städningen xD
Annars har det inte hänt så mycket idag:-P
Imorgon kommer Erika hit och skall hjälpa oss med lägenhetsröjandet:-P Jag skall köpa hårfärg och sedan skall jag fan i mig plugga - det är bara ett måste. Får bara lov att hitta en lucka där jag kan plugga lite. Börjar komma för långt efter nu. Måste skärpa mig! På detta sätt blir inga mål nådda.

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!