Bakisdag

2010-03-14 22:57:12 / 0 kommentarer ..


Igår var vi på fest hos vår gode vän Peter:D Jag tyckte att det var mycket trevligt^^
Vi sov där inatt också och imorse såg vi lite filmer för att hinna nyktra till innan vi skulle vidare till Husum^^
Först såg vi denna film;) Den var betydligt bättre än vad jag trodde att den skulle vara faktiskt^^ Dock lite halvdåligt slut tycker jag^^
Betyg: 3/5
Sen såg vi den här komedin;) Lite rolig men inte en typiskt skrattarkomedi tycker jag - den hade sina höjdpunkter men den var inte rolig rakt igenom hela tiden:-P
Betyg: 3/5

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!