Dagens händelser

2010-03-08 23:37:02 / 0 kommentarer ..


Idag var vi in till stan för att gå på Syncentralen. Mycket lärorikt! Fick en del annan syn på saker och ting och tanterna är ju så härliga;)
Lägenheten är snart klar här!:-D Golvet lades idag - bara trösklarna som skall dit - fläckar på tapeter som skall bort - hyllor som skall målas och varm vattnet som skall på:-P
Så det är najs^^ Snart slipper jag sova i vardagsrummet^^
Påtal om det >.< Vaknade imorse av att pappa drack kaffe och ville se på teve xD typ vid 8 :-P
Haha;)
Imorgon skall jag in till stan en stund^^ Har egentligen inge viktigt ärende dit då mitt egentliga ärende blev inställt >.< Men kan bli kul att åka dit en stund och gå på stan^^ Har ju presentkort kvar sen jul så:-P skall in på cervera med;)
Annars imorgon skall ajg kanske träffa flickorna och leka med dem innan jag åker^^ Och kanske linnea^^
Härlig dag!
Nu skall jag gå upp och se nån film tror jag;) Det är ju alltid mysigt;)
Sovgott!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!