Dålig kundservice tycker jag :-S

2010-03-20 19:27:49 / 0 kommentarer ..


Nu är jag riktigt less på långfärdsbussarna här i västernorrland kan jag lova. Skulle åka upp till umeå vid tre tiden idag. Stod och väntade på bussen i över 25 minuter. En tjej som stod där med mig ringde för att kolla varför den var så sen. Det visade sig att det skett en bilolycka mellan en buss och personbil med husvagn, i ullånger. Ni som inte vet hur det ligger till. Ullånger är ungefär en timmes bussfärd söder om husum :-S. Och din tur ville inte sätta in en extra buss eller taxi till alla stackare som stod efter E4an och väntade på den där bussen. De bad oss att vänta tills bussen tagit sig därifrån, vi gav upp efter två timmar. Ringde sedan kundservicen hela kvällen för att se när vägen hade öppnats på så att man kunde åka igen. Nu sitter jag på bussen på väg upp till umeå - lite något less och förbannad kan jag lova att jag är. Visst... Det är inte deras fel att bussen blev stannande men jag tycker ändå att det tillhör god kundservice att sätta in en extra buss. Dålig stil helt enkelt tycker jag! Fick veta nu av busschauffören att bussen i ullånger hade blivit stående där i drygt tre timmar:-S. Stackars resenärer säger jag. Ja ja. Hungrig är jag också. Blir mammas raggmunkar till middag när jag kommit upp:-D mums filibaba ;-)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!