Fartfyllda dagar

2010-03-05 21:11:00 / 1 kommentarer ..


Det har varit några riktigt fartfyllda dagar nu. Igår var jag först med rita på stan och sedan på kvällen var jag och träffade angelica. Var nästan inte hemma någonting igår överhuvudtaget. Idag åkte vi rätt tidigt ifrån umeå. Gjorde ett stopp i husum och lekte lite med mina favorit flickor:-D lika roligt som vanligt. Nu sitter jag ute i skogen. Har nyss gjort ett misstag och fick själv ta konsekvenserna, testade att en kiwi för första gången på typ tre år... Det gick inte så bra. Så nu kliar min käft xD. Men den var god :-D. Nej nu ska jag dricka kaffe och äta glass :-P

Kommentarer

Det låter som att du har haft det roligt ^^

2010-03-05 23:15:51
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!