Gospel och nya ord:-D

2010-03-24 10:53:43 / 0 kommentarer ..


Igår var det äntligen dags för Gospel kören igen:-P Var så sjukt längesedan jag var där då jag varit sjuk och det har varit lov. Jag kan som inte rå för det men jag skanar alltid alla när jag inte är där^^
Sjunga är en del av mig liksom:-P
Men igår då hände det en liten rolig incident. Vi har aldrig noter och texterna - utan vi lär oss dem utantill med hjälp av körledaren som gestikulerar och sjunger med oss^^
Det var en låt som de andra hade övat - men inte jag som det var jättemycket text i. Så jag satt bara och lyssnade på låten och snappade upp det jag kunde (det vill säga refrängen typ :-P) Men det roliga sedan är att Sara (körledaren) slutar spela och hakar sig på ett ord. "Jag hoppas att ni inte sjunger med mig nu för det får ni inte göra" Alla kollar på varandra fundersamt. Det var väl klart att det var det vi gjorde - det är ju så vi alltid gjort.
Sen säger Sara högt. "Troublems... Va? Vad fan är det för ord?" Då visar det sig att vi har sjungit igenom den där låten säkert fem gånger och sjungit Troublems >.< Vilket är ett ord som är en blandning mellan Trouble och Problems ;) Varenda gång vi kommer till den biten på låten så vill alla börja skratta ;) Och det gjorde vi också ett par gånger kan jag lova^^

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!