Haha >.<

2010-03-12 09:00:37 / 0 kommentarer ..


Klockan är 08.56 och jag är ensam inne på msn xD Bara det bevisar ju vad jag har för vänner som sover hela dagarna :-P Inte alla då då men de flesta kanske^^
Själv klev jag upp vid halv 8 xD Mycket ovanligt för mig - men bilen krånglade ju för oss härom dagen(hade tänkt att skriva ett inlägg om hur mycket jag tycker illa om den) så jag klev upp tidigt för att hjälpa mattias att sätta dit batteriet imorse som vi testat ladda inatt. Allt tydde på att det var startmotorn så vi hade inga större förhoppningar. Tur skall man ju ha ibland - bilen startade:-O
Så nu slipper vi ta bussen idag så det är ju skönt:-D
Ska till Husum idag och sedan till Ås imorgon på fest:D
Blir nog inte mycket bloggande i helgen:-P

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!