Husum

2010-03-26 12:54:57 / 0 kommentarer ..


Snart åker jag hem till Husum;)
Och diag får jag tillbaka min dator;) :D:D:D:D:D Yeah!
Kan inte mer än erkänna att jag har saknat den. Är så jobbigt om man skall lägga in bilder på bloggen om man måste använda någon annans dator än sin egna >.< xD
Ikväll är det kören och Gul^^ På söndag skall vi sjunga i kyrkan och sen åker jag upp till Umeå igen^^
Skall lägga ut lite bilder från vårt våffelfirande igår när jag kommer hem eller imorgon^^
Lättare om jag har laptopen som sagt^^
Ja så är det väl inte så mycket mer - skall bara dammsuga och diska bort all disk här hemma innan jag far^^ Samt packa de små grejerna jag skall ha med mig;)
Kyss kyss ;)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!