kör och gul;)

2010-03-20 02:28:01 / 0 kommentarer ..


Ja hörrni... Idag var jag på kören och Gul:-D
Gul var riktigt roligt då vi bjöd in en av våran förra ledare och bad henne vara med^^ Hon kunde inte komma sist men denna gången kom hon och det var jätteroligt att se henne igen^^
Kören märktes det hade jag hade varit väldigt frånvarande ifrån. Kom typ inte ihåg någon låt alls så vi fick köra igenom alla låtar för mässan igen >.<
Drog över tiden men det gick bra^^ Hoppas bara att det sätter sig nu.
Sen sa jag att jag inte kunde vara med den tionde heller - alla tyckte det var tråkigt men det finns ju som inte så mycket att göra åt det.
Sen har vi kommit underfund med att Preaclara och GUL kommer att läggas ner innan sommaren. Alla som medverkar skall flytta till Umeå och plugga :-S Så det är ju väldigt trist tycker jag.... Speciellt kören. Jag har ju som varit med i den kören i 13 år :-S.
Men livet går ju vidare så är det bara. Plus att vi har redan börjat snacka om Reunion konserter vi vill medverka i:-D
Så det är ju jävligt roligt;)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!