På väg till stan!

2010-03-04 12:25:02 / 0 kommentarer ..


Nu har jag nyss pratat med stumpelumpan:-D
Vi skall träffas runt ett tiden vid kungspassagen så det blir ju awesome:-P^^
Min buss går strax efter halv så jag tänkte att jag kunde snabb skriva ett inlägg här;)
Inte för att jag egentligen har så mycket att säga men;)
Jag har nyss duschat så jag luktar gott:-D
Vädret ute är härligt som fan! dock så verkar det blåsa mycket - men solen skiner och himlen är klarblå:D
Ska ta lite bilder och så när ajg kommer ner till stan med har jag tänkt^^
Är ju så mysigt med vårbilder:-P
Nu är den snart här tack och lov:-D Och då försvinner kylan:D:D:D:D:D:D:D:D
Nej men nu skall jag ta och dra mig;)
Skall till angelica ikväll istället efter maten - var så sjukt trött igår, å där ska jag ta lite bilder med;)
Vi höres senare!
Ciao!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!