Shopping

2010-03-10 20:58:17 / 0 kommentarer ..


Igår när jag skulle åka upp till Umeå upptäckte jag helt plötsligt till min förvåning att jag gått för sent hemifrån och tvingades springa för att hinna till E4an i tid:-S
När jag väl kom fram dök ingen buss upp:-O
Jag kollade busstiderna och märkte till en ännu större förvåning att jag var en timme för tidig xD >,<'
Att gå hem igen tar 25 minuter - så det blev allt vackert att sitta där ute och vänta på bussen - tur att det int evar så kallt ute:-P
Ja och nu är jag ju uppe i Umeå igen^^
Igår kväll tog vi det bara lugnt efter att jag kommit hit - hade ju varit hela gårdagen på stan - kom hem med 5 nya böcker och en jättesöt godisskål:-P
Väntade med pappa på ögonmottagningen, var hemma halv 7.
Vi gick och lade oss tidigt igår då vi var väldigt trötta båda två.
Såg Lite grann på It av Stephen King - har inte sett klart den dock^^ Skall göra det nu ikväll när mattias kommer hem från spelningen:-P
Annars har det inte hänt så mycket - har varit en seg dag idag så jag har bara suttit vid datorn.
Imorgon skall det nog städas lite här och lite matte skall till att sluggas;)
Igår var det exakt en månad till högskoleprovet:-S
Det närmar sig med snabba steg det här:-S

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!