Benvax;)

2010-05-12 00:05:01 / 0 kommentarer ..


Nu när Marie var ner så vaxade jag ju benen för första gången i mitt liv med:-O
Har aldrig varit med om en sån fruktansvärd smärta >.<
Speciellt inte på undersidan av benet - fy fan säger jag bara!
Men nu har jag testat iallafall. Tro om det gör mindre ont om man drar själv?
Var ju skadeglädjaren Marie som drog på mig xD

Vi gjorde även Manikyrer på varandras händer - fick göra om mina samma kväll samt en gång dagen efter.
Det höll ändå inte - så det sög ju. Börjar få långa naglar nu igen förresten;) Inte dumt!^^

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!