Besök av Marie

2010-05-10 16:08:50 / 0 kommentarer ..


Typiskt... Tänkte precis uppdatera här med en massa bilder och annat roligt och så har jag tappat bort min kortläsare till telfon:-S
Så det var ju inge bra. Skall fortsätta leta vidare sedan så ni får bilderna kanske lite senare^^

Har ju varit i husum i sex dagar(är i umeå)
Drog ju på komvux och gjorde provet - var till tandläkaren och sen kom Marie på besök:D
Att Marie kom och gjorde mig sällskap var pricken över Iet;)
Vi har haft jättekul och allt^^

Lite tråkigt var dock att Anzo och Madicken inte kom överens alls. De gjorde inge annat än att slåss. Det var bara när de var ute som de busade och lekade men så fort vi kom in igen så slogs de.
Lite tråkigt tyckte jag.
Madicken gjorde även illa sig. Pappas kompis var och hämtade henne och tog med henne på en cykeltur. När de kom tillbaka var hundstackaren alldeles slut och bara lade sig ner på sidan på golvet. Och flämtandades och hade andningsvårigheter. Upptäckte att det var blod på golvet och det visade sig att hon hade slitit upp den stora trampdynan på alla fötter så att den hängde i skinnbitar:-S. Låter värre än vad det är, men ont hade hon akn jag lova. Hon haltar fortfarande men det ser mycket bättre ut, tack och lov för det^^

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!