Bilder

2010-05-12 02:49:48 / 0 kommentarer ..


Så lovade ju er lite bilder när jag hade hittat minneskortsläsaren, vilket jag har gjort nu:-D



















Och idag har jag ju hunnit med att träffa Lisa med:D var ju rätt så länge sedan man träffade henne^^
Och Gåva hade hon med sig^^ Måste även säga det att jag tror inte att jag sett Gåva så glad som hon blir när hon ser Madicken - heller inte Madicken när hon ser Gåva. Vart lite annat nu jämfört med förr hundmötet:-S Förstår dock fortfarande inte vad som gick fel i det.¨












Ni får ursäkta kvalitén på bilderna :-P inte så lätt när de där två busa så mycket som de gjorde;)
Spelade även in en film på dem men vet inte riktigt hur man får in den hit >.< xD :-P skall spinna vidare på det;)


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!