Dagens Bravader

2010-05-21 13:03:42 / 0 kommentarer ..


Ja hörrni... Jag har inte skrivit på ett tag har jag märkt.
Jag är hemma i Husum nu iallafall. Får mer matteplugg gjort om jag befinner mig här så blir här till nästa vecka nån gång. Varit här sen i Tisdags.
Annars har det inte hänt så mycket. Strålande fint väder dessa dagar;) Jag har inta haft byxor på mig på över en vecka;)
Bara klänningar ^^ Mycket skönt är det iallfalll;)
Tror även att jag har bränt mig lite grann - har varit ute och hjälpt mamma kratta som vi alltid brukar göra här när snön försvinner för att få bort allt grus som ligger på vårat gräs..

Igår var jag och fixade två björkar till grannen eftersom hennes dotter konfirmerar sig i helgen;)
Trodde att det skulle vara kul men det var det inte xD Visade sig att alla björkar är fulla med bladlöss(borde jag har tänkt på) så jag sågade ner dem och började bära bort dem - upptäckte då att jag hade gröna kryp över hela mig:-S Kollade på stammen och det bara krälade av dem.... Absolut inte kul. Jag som hade duschat på morgonen fick kasta mig in i duschen igen för att få bort kräken ifrån mig - hela kvällen kändes det som att jag hade dem på mig.

Ikväll skall vi upp till Umeå med kören:D Blir middag på Eastern Palace och KinaBuffé sedan bowling ute i Mariedal;)
Känns som en hellyckad kväll;) Får se hur det går^^
Sen åker jag ner hit igen. Och imorgon är det den efterlängtade Husumdagen;)
Hur många år har man varit med på den tro:-S?
Idag tar treorna på Nordvik studenten. Måste ju gratulera dem till det arbetslösa livet! Lycka till. Ni får inget jobb så länge ni inte är beredd att fortsätta plugga eller torka gamlingar i stjärten;)

Adios!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!