Dagens händelser

2010-05-13 00:46:51 / 0 kommentarer ..


Ja nu har vi ju varit hos morfar idag och firat honom med mammas sida av släkten;)
Har varit lika mysigt som det alltid brukar vara!
God mat som mamma och pappa bjöd på;)
Jag fick två par mjukisbyxor av mormor;) Samt även en duk som farmor en gång i tiden gjorde till henne.
Farmor hade dock glömt att brodera in sin namnteckning(men hade ritat dit den) så mamma skall fylla i den  -samt fålla duken och sedan skall jag få ta den:-D
Duken föreställer blåklintar;) Hur fin som helst!
Älskar handarbeten  -både farmors och mammas;)

Imorgon skall jag in till stan. Skulle ju egentligen på arbetsförmedlingen men det är ju röd dag imorgon - så jag blir kvar här i husum tills på fredag istället då jag kan åka till arbetsförmedlingen;)
Bror skall få lära mig lite mer matte imorgon innan han drar till Östersund med resten av GUL-gänget(jag stannar hemma eftersom jag måste plugga matte)

Annars har jag smakat på Marsipan teet idag:D Mycket godare än vad jag trodde faktiskt:-P
Smakade väldigt gott:D

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!