Husum

2010-05-03 22:42:46 / 0 kommentarer ..


Idag har jag varit i stan och gjort det första provet i Matte B.
Ligger fortfarande efter - men ajg tror att jag kommer hinna ikapp. Gäller bara att jag ska fatta det jag räknar
ananrs är det inga problem
Köpte en Mascara idag för 99 kronor. Kommer nog inte billigare undan än det.
Köpte te med:-$ Glömde alla teer i Umeå så jag behövde ju nått iallafall.
Var och köpte mat till grisarna också men det visade sig att de hade kvar här hemma fast att folket här gömt bort den >.< :-P Men nu har de ju ett tag framöver iallafall;)

Annars är det väl inte så mycket.... Skulle plugga idag när jag kom hem - gjorde mat - åt och blev sedan skittrött:-O Så jag tar igen det imorgon istället:-P
Sitter och äter vindruvor - det är gott:D

Får se vad som händer i helgen... Mina helgplaner har blivit inställda. Vilket är helt förstående.
Finns här för dig gumman om du behöver prata <3

Annars så är allt bra:D

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!