Konstig dröm:-S

2010-05-10 16:29:16 / 0 kommentarer ..


Någon som är bra på att tyda drömmar?
Drömde en jättekonstig dröm härom natten.
Jag står ute mitt på Torget i Övik med en av mina värsta plågoandar(som plågade mig värst i skolan) och hans kompisgäng.
Vi skall in på krogen som av någon anledning ligger i Åhléns gallerian - och kön går ända bak till torgetgrillen där vi står.
Killarna pratar med varandra och skrattar - jag säger nått till denna kille och han svarar "du skall ju bara hålla käften du" hans kompisar börjar skratta. Jag blir sårad och går därifrån. Han går efter mig och ber om ursäkt. Tar tag i min arm - men jag rycker bara bort den och fortsätter gå(får en känsla av att jag skulle vart tillsammans med honom eller något:-S)

Helt plötsligt blir det scen byte och jag befinner mig i ett trapphus - med en spiraltrappa som man kan se ner i. Jag sitter längst upp. Längst ner på golvet där nere ligger det en cocker spaniel hund. Ett killgäng kommer in och skrattar och pekar på hunden innan de börjar kasta några föremål på den och sparka den. Jag tittar på med tårarna rinnandes efter kinderna medan hunden skriker. Killarna skrattar och ger sig av. Jag går hela vägen ner - sätter mig ner med den döende hunden i knäet som blöder ur mun och nos och gnäller av smärta. Jag vaggar den stackarn fram och tillbaka tills den slutligen dör i min famn.

Jag vaknar upp gråtandes... Vad ska denna dröm betyda? Någon som har något förslag?

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!