Nationalsången?

2010-05-03 22:54:52 / 1 kommentarer ..


Fick veta nått sjukt av Brorsan som jag inte har hört tidigare.
Tydligen har Sveriges Nationalsång blivit typ portad från alla skolavslutningar och studenter.
Låten är tydligen för Rasistisk. Och vad baseras det på? Att en tredjedel av Sveriges befolkning är invandrare? Det är väl inte rasistiskt. Det är ju Sveriges Land! Shit säger jag bara. Herregud vad töntigt och onödigt.
Det blir ju fan ingen student om studenterna inte får vara stolta svenska medborgare och sjunga nationalsången precis som man alltid har fått göra genom alla tider.

Jag tänker vara en av dem som protesterar emot detta och sjunger Nationalsången på min Kusins student!
Och jag tänker le åt saken och vara stolt över att sjunga Svearikets stolta gamla sång;P

Jag är en stolt Svensk som trivs med landet och med Nationalsången!


Kommentarer

Fy helvete så lågt!!

Sverige är vårat land och därmed så är ju våran nationalsång den viktigaste av allt!

Om det nu så skall vara en massa invandrare som väljer att flytta hit får de fan i mig respektera att det som är Sveriges kommer vara Sveriges!

2010-05-05 16:12:26
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!