Preaclara Goes PhotoShoot In Gammlia:D

2010-05-23 02:53:05 / 1 kommentarer ..


Vet att klockan är på tok för mycket för att vara uppe egentligen - men jag är inte trött som vanligt :-P

Tänkte berätta lite om mina dagar som varit^^

I fredags var vi ju i Umeå med kören på avslutning(den skall ju tyvärr läggas ner nu efter 13 år :-( )
Vi var först och åt Kinabuffé på en resturang som blev lite misslyckad - dök upp vid det tillfället då vissa grejer av maten legat för länge. Men sånt får man ju tyvärr ta på Buffeér.
Sedan for vi och bowlade;)
Efter det var det tänkt att vi skulle åka hem - men Göran körde oss ut till Gammlia hembyggdsgård där vi tog en massa dampbilder med kören;) Alla blev jättebra^^
Så jag, marcus och tina bestämde oss för att återvända dit till hösten för att ta mer bilder^^
Var jättekul:D























Det var de bilderna jag hade att bjuda på;)
Kul hade vi^^
Antar att det syns:-P?

Kommentarer
Lovisa

Haha! Vilka bilder! XD LOL man blir ju avundsjuk!

2010-05-23 20:10:20
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!