Twilight eller True Blood?

2010-05-13 00:59:44 / 3 kommentarer ..


Måste bara göra ett inlägg om detta ämne...
Vad tycker alla... Twilight? Eller True Blood?

Om jag måste välja - så väljer jag nog True Blood.
True Blood har en mer detaljerad handling. Mer vuxen handling och är längre (eftersom det är en serie)
Twilight är mer tonårsdrömmande - lite för töntig av sig. Böckerna är betydligt bättre.
Men det är ju självklart vad jag tycker.

Älskar att Alexander Skarsgård är med i True Blood - och jag tycker det är så roligt när han pratar svenska i vissa scener. Det är typ pricken övet Iet;) Och att folk i olika forum tror att det är ett eget påhittat vampyrspråk xD För att de inte hör att det är svenska;)

Jag hoppas att tredje Twilight filmen blir bra - tredje boken är min favorit - då exakt allting händer i den. Mest handling. Mest tragedier - Mest intriger. Men om de fortsätter i samma takt som de gjort med de två senaste filmerna... så har jag ingen större förhoppning.

Båda har samma grundstory: Kärleksrelation mellan vampyr och Människa. A.ka Vegetarianer eller Syntet blod.
Intriger. Svartsjukedraman. Goda och Onda sidor. Olika typer av rassamband...



Twilight?






True Blood?







Vad tycker ni?


Kommentarer

Jag väljer True Blood, är för mycket jag stör mig på i Twilight filmerna. Böckerna däremot älskar jag enormt mycket. Men filmerna har de misslyckats rätt bra med tycker jag tyvärr. Team Eric!

2010-05-13 11:01:17

Jag vet inte vad jag skall välja. De är ju ganska så lika men så olika varandra. True Blood för de äldre och Twilight för de yngre.



För mig blir det som att välja en glass sort. Säger vanilj, men sen den andra kan vara mycket godare men den innehåller lite mer spännande saker. Antingen krossad choklad eller jordgubb. Båda är lika goda.



Säger så om filmerna med, kan inte välja, anser att de båda är bra. Även om böckerna är bäst :)

2010-05-13 16:23:33

Det är ett stort hus med massa lägenheter. det är som två stora hus som sitter ihop och har fyra lägenheter i varje hus, så de är 8 i det vi bor i, sedan finns det masssssssor av de här husen runt omkring oss, kan man säga.. eller vi bor längst in på gatan där alla de husen är. Fint och mysigt område, med massor av fina stigar efter ån m.m

2010-05-21 08:55:00
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!