YEAH! Awesome day;)

2010-05-05 10:27:17 / 1 kommentarer ..


YEAH!!!!!!!!!!!!!!
Jag klarade matteprovet! Fan vad najs;) Nya tag nytt kapitel... Nya ekvationer och Algebra;)
För övrigt idag så ska jag bara vänta på att Marie skall komma:D
Kommer att bli mycket roligt att träffa henne - det var inte igår så att säga:-P
Sen har hon med sig sin hund Anzo - så förhoppningsvis blir det lite vovvebus med;)
Hoppas på bra väder och det ser ju lite positivt ut iallafall;)
Nej duschen nästa^^
bye bye *vink vink*

Kommentarer

Tackar, jag är ju kreativ som alla vet, och älskar att pyssla, baka rita.. jag blev nöjd med den. Tack för kommentaren, fortsätt med det! :)

2010-05-09 20:22:02
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!