Ammmöba:D

2010-10-20 23:12:37 / 2 kommentarer ..



Helt vanlig skoldag idag.
Hann med ganska mycket ändå :P

Nyss kommit hem från kören :D
Lika underbart som vanligt!
Uppträdande den 31 Oktober och den 11e December:D
Ser framemot det!

Många djupa diskusioner idag med!
Djurplågeri... Djuretik... Dataspel... Gymnasiet :D
Och mycket annat:D

Nu blir det snart sängen för mig!
Fikat mer än vad som är hälsosamt...
Nästa onsdag är det min fikadag;)
Och imorgon blir det simning med Ynk the one and Only! ^,^

Kommentarer

Nee, de fodrade stövlarna kostar 907,47, och de andra kostar bara 403 kronor, nog för att det är frakt med, men jag tyckte det var billigt för att vara Ed Hardy, och Usa..

2010-10-21 17:34:17

Nee, de fodrade stövlarna kostar 907,47, och de andra kostar bara 403 kronor, nog för att det är frakt med, men jag tyckte det var billigt för att vara Ed Hardy, och Usa..

2010-10-21 17:34:34
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!